hundarna

gud vilket härligt väder =)
Idag så sov vi som vanligt till 9-tiden vi var så trötta =) hade tänkt mig att jag och Gizmo skulle gå en promenad men det var alldeles för varmt så vi busade bara lite på tomten!
Jag tog och passade på att sola medans Gizmo lekte med vatten! Är en riktig liten vatten hund, han älskar verlkigen vatten. Hällde upp lite vatten i en halv stor balja där höll han på att plaska å ha sig, såg riktigt härligt ut!
Emma ringde så vi åkte över till henne en sväng, så Dora ( Emmas chihuahua) dom lekte och hade kul. Gizmo tycket att det var jätte kul att irretera hans morfar Tjabo, han vart irreterad och Gizmo tyckte det va skit kul! hahaha dom är för roliga hundar. Jag och Emma tränade på att ställa upp hundarna. Det är ju utställning nu på lördag så jag måste verkligen träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0