regn hela dagen

Idag har jag hunnit med massor, då vi gick upp redan klockan 8 i morse. Har nästan inte alls kunnat sova i natt, vet inte vad som händer eftersom jag inte kan sova! Va jätte trött men det gick bara inte att sova. Gizmo låg och snarka och sov hela natten, kunde inte som sagt va sova i natt heller. Jag gick ut vid 4 tiden och gick runt lite, väckte då Gizmo vilket inte alls va så populärt, hihi. stackarn. När vi sen gick upp vid 8 så va han jätte trött orkade knappt föjla me mig upp...


Följde me syrran när hon red i regnet, så jag och Gizmo gick me! Lite regn har väll aldrig nån dött av? Va faktiskt skönt att gå en lång promenad i regn. =) Va bara att slänga på sig ett par bly tunga gummistövlar, som va jätte tunga och jobbiga att gå i...

Har även städat, vilket va mindre kul. ( Men måste ju göras. )
Fågelburen vart oxå rengjord.
såg på barnen i bullerbyn. Älskar alla Astrid Lingrens filmer. Den gicj idag vid 11.30 på tv 4 film


 
                                       ajajaj, taggtråd

på kvällen när vi gick en sväng, va det inget regn, skönt men blött i marken... Satte upp gissen på en stubbe å tog lite bilder.



Kommentarer
Postat av: awo

grodan är världens finaste häst ! :)

2008-08-06 @ 16:47:28
URL: http://reginaapex.webblogg.se/
Postat av: awo

grodan är världens finaste häst ! :)

2008-08-06 @ 16:48:19
URL: http://reginaapex.webblogg.se/
Postat av: awo

grodan är världens finaste häst ! :)

2008-08-06 @ 16:49:31
URL: http://reginaapex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0