bild på Gizmos pappa


                                    Gizmos pappa SUCH carover´s jagger

Gud va tiden går fort är snart juli och snart är ju sommaren slut!
Vad skönt det ska bli att ha semester i sommar, går på semester den 11 juli, gud va härligt! har ite varit ledig en enda sommar sen 2004 så det ska bli jätte skönt! Har inte planerat något som jag ska göra riktigt ännu.

Som vanligt så är jag jätte less på mitt arbete, igår när jag jobbade så dyker inte en person upp, vi ringde upp tjärringen men hon ville och orkade inte jobba! vilket sätt, är så less på all stress! 

Gizmo mår fint förutom att morsan har gett han alldeles för mycket mat, så nu har han blivit lite rund. sa det till henne igår att han har blivit rund och frågade henne hur mycket mat hon ger han 1 dl sa, hon alldeles för mycket! För honom att äta på kvällen, jajjaa... Gizmo håller på att bli könsmogen tippar jag på han är nu 6 månader och har börjat markerat inne, vilket inte alls är kul. Ringde upp uppfödaren igår så nu har jag fått råd och tipps!

                                                 Black baloos Milton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0