caramelle död

Tidigare på dagen, var jag ut till min söta lilla kanon Caramelle. såg då att hon har fått tillbaka sin böld vid ögat, uch så hemskt! har tidigare varit hos veterinären  det var i oktober 2006, hon sa då att det kunde vara en böld men viste inte riktigt, om det kom tillbaka så var det en böld sa hon. Gnagare brukar oftast få det när dom kommer upp i åldern och dö. Men jag skulle av vakta. Fick en massa pencelin, och ögondroppar till henne.
Mycket riktigt så läkte det igen och blev bra! men efetr ett halvår så kom det tillbaka, fan oxå tänkte jag nu måste jag avliva henne, men bölden gick tillbaka efter några veckor. sen så har hon fått tillbaka bölden lite då och då... senast så var det i vintras, då hade hon den 2 gånger, efetr det beslutade jag mig för att det fick vara nog. 
Nu så har hon idag fått tillbaka den så jag beslutade mig för att avliva henne. hon måste ha så ont. Var ett jätte svårt beslut att fatta, men hon är gammal, har haft ett jätte bra och fint liv! saknar henne som bara den!
Bölden vid ögat, (är blind på det ögat)


Blev 9 år gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0