Emma på world dog show



Bus, bus, bus och en massa bus!
Har satt upp en hinder bana ute som Gizmo tycker är skit kul!
Gick ut i skogen här om dagen och släpade hem en massa pinnar.. Så nu är den klar våran eller Gizmos bana, med hinder och slalom bana. Får se om vi går på någon agilyty kurs någon gång, inte för jag är så intresserad, men Gizmo kan ju vara..

Nu på morgonen så gick vi upp 7.30, fåglarna vaknade och började tjuta! Så det var bara att gå upp! Jag tog med mig alla hundarna,( 3 st. ) och gick i 1.5 timme, skönt men hundarna vart jätte trötta.

World dog show Är nu och Emma ska ställa sin Tudde på Världsutställningen. Det är en newfoundlan som är 4 år. Det är hur många newfoundland som helst, så hon har svår konkurans. Men jag hoppas att hon och Tudde kammar hem det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0