Gizmo =)

                                                                            


Regn, regn och åter regn..
vad trött man blir på att det ska regna hela tiden!
Hade tur i morse, då var det rätt så varmt så jag tog med mig alla hundarna på en lång promenad. Vi gick ner till sjön så passade på att bada hundarna, så att dom fick simma. Vilket är jätte bra motion för dom. Vad jag längtar tills på fradag, för då går jag på semester i 3 veckor, ska bli så himla kul, och skönt..

Var meningen att Emma skulle komma igår så att vi kunde boka in oss på lite utställningar, men hon fick plötsligt något viktigt ärende att åka på, så hon kom inte.... Aja vi får väll ta det någon annan dag. Känner att jag iaf måste boka in lite utställningar, får se om man hittar nått, ska gå in på papillonringens hemsida och kolla lite där. Har för mig att dom ska vara lite äldre än va Gizmo är... Men man får väll ta å kika lite..

I kväll blir det för min del jobb..  Och inget mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0