snart vinter



Tänk vad sommaren är kort! Snart är augusti slut och det kommer snart snö och blask! en tid då man ständigt är trött. Orkar inget, knappt så man orkar gå upp, sover hela dagen och sen jobbar.... Nä inte riktigt så, men det är så mörkt och tyst då vintern kommer. Många hamnar ju i depressioner, inte vad jag vet så gör jag inte det.

Efter min eviga väntan på att få ett nytt jobb, så ringde min lur i morse, ett konstigt nr som jag inte kände igen. ÅÅHH jaaa, det va ett jobb jag sökt som personlig assistent, ska dit i morgon och träffa dom samt personen. Gud vad kul! Det är på dag tid. Hoppas verkligen att jag får det, är dock bara på 20 timmar i veckan, så det är väll ca halv tid, men med mina 11 timmar på ett annat bra jobb som jag oxå har så bör man ju klara sej på det. Slippa jobba varje kväll som jag nu gör, och varannan helg. Så hoppas att det verkar bra, får se. Vill ju helst av allt ha ett jobb där jag kan ta med mig Gizmo, men det är nog svårt att hitta ett sånt jobb.

Jag orkar verkligen inte jobba idag, så jag ringde och sjukanmälde mig. Känner mej så trött! Men i morgon då ska jag jobba, sen är jag ju ledig fredag-söndag så det blir skönt =)
Hade tänkt att gå en lång promenad men känner att orken fattas, jag orkar inte det! Är kanske dax att gå till läkaren? Är ju så trött.. Gizmo verkar oxå vara trött, sover.. Men men får ta igen det nån dag då jag har ork. Kanske senare i kväll... 
 


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0