utställningar bokade



Jag och Emma har anmält oss till tierps hundutställning som är lördagen den 13 september. Emma tar sin Dora och jag tar min Gizmo. Ska bli jätte kul, helgen efter det den 21 spepember då är det utställning igen i skavlöten. Så det ska bli jätte kul. Så nu gäller det att ligga i med träningen =)

Nu har jag en riktig jobbig vecka på jobbet jobbar måndag-måndag alltså 8 kvällar på raken, jätte jobbigt! Aja tiden går väldigt fort ändå idag är det ju onsdag så nu är det bara 6 kvällar kvar, sen är jag ledig en kväll å sen jobbar jag 3 kvällar till...

Idag så hinner jag inte göra så mycket eftersom jag jobbar hela dagen 12-24 så det blir en lång dag. Gick upp tidigt för att hinna me en massa saker, vaknade redan vid 6 tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0