lite bilder












Gud vad jag älskar Ted Gärdestads låtar! Har suttit hela dagen och bara lyssnat. Funderar om jag inte ska ha en av hans låtar på min begravning, himlen så oskyldigt blå, den är så fin och bra!

Iag har jag funderat på min framtid, funderar på att skaffa en kennel med papilloner. Skulle vara en dröm som gick i uppfyllerlse. Men men man vet inte vad som händer längre fram i tiden, just nu känns det alldeles rätt!

Har tänkt att gå ner i vikt oxå. ska sattsa på att gå ner till 50 kilo, skulle vara perfekt! Idagens läge är det mycket godis och läsk som jag proppar i mej i mängder, men nu får det bli slut med det! Nu får det bli vatten och riktig mat samt långa promenader. Får se om jag lyckas, men hoppas!

Kommentarer
Postat av: helen

hej

2008-09-01 @ 11:22:43
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0