trosda

Gizmo fick ett paket igår, ett rgn täcke! Så himla gullig han blev när han fick på det =) Är ju jätte bra inför vintern, går lite till överdirft det med lakan och allt som folk nu har på sina hundar, har sätt att det finns skor till hundar. Där går väll ändå gränsen? jag menar sätta på hunden skor, OK att hundar i tjänst har det. Alltså om hunden är me brandkåren eller ska leta bland glas. Men att sätta på huden skor när man är ute och går med den, uch. Sen det här larvet om att gå med hunden i barnvagn? Att folk äns köper sådanna grejjer till sina djur. Kan inte fatta det! Det är OK med täcke på sin hund tycker jag, bara det inte går till överdrift!


Idag va jag på arbetsinterljuven om personlig assistens, dom skulle höra av sig i nästa vecka om jag skulle få tjänsten eller ej, hoppas det!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nä, jag håller verkligen med dig!!! Hundarna kan ju inte känna sig bekväma med sånna där saker.



Vad gulligt regntäcke du hade fått föressten! ;)

2008-08-21 @ 14:39:47
URL: http://gull3t.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0