mamma har gift sig...



Började dagen med att gå upp 7.30. Som vanligt när man ska bort någon stanns så ska det behöva vara stress. Att man aldrig lär sej att planera upp sin tid, samma visa varje gång. Sådana gånger är det synd att man har sånt ohyggligt bra humör, när man är stressad! Synd att man inte har det. Började med att gå ut med Gizmo och göra mig i ordning, märker att av någon konstig anledning så är smiket helt borta! Frågade syrran om man fick låna, vilket liv det vart... Efter mycket om och men fick jag låna lite. Skulle sen åka då jag märker att bensinen i bilen är helt slut. Va någon som hade bilen i några dagar. Denna någon lovade att hämta 2 personer, eftersom jag inte fick platts med så många i min bil, nej då. Fick till svar har inte tid, jag ska åka bort i kväll måste hinna packa och göra mig snygg. slutade med att jag fick köra i 280 för att hinna! Blir tokig på att en viss person bara ska ha och ha hela tiden och man får aldrig något tillbaka

 Idag har min mamma gift sig med sin karl, blev ett dubbel bröllop. Med goda vänner till dom som oxå skulle gifta sig. Så idag den 30/8-08 gifte dom sig. Hade tur med vädret, vart riktigt fint där vi var. Inte så mycket folk, och skönt var ju det! Dom hade bara bjudit in släkten, ville inte ha för stort. Väldigt stressigt innan. Men när vi väl var på platts var det jätte kul och trevligt =) Gizmo var självklart med mig, träffade 2 andra små valpar, en jack russel och en danskgårdshund mix. Jätte söta små valpar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0