Hittade en mus utanfär dörren



sulle gå ut i går natt och gå ut med Gizmo, fick se något som kröp i gräs mattan, tänkte inte så mycket på det utan tänkte det är säkert en groda. Regnade lite granna och sen har det öst ner hela dagen. Men sen reagerade jag på att grodor inte kpringer/ kryper.. Vände tillbaka och kikade, såg den här söta lilla musen! tyckte så synd om den när jag såg att min katt Trolle va där, han hade antagligen fångat den. Kan ju se på bilden hur rädd och oskylldig den ser ut! Så det va ju bara att ta upp Trolle, mot hans vilja, för musen skulle inte få dö tyckte jag! Den sprang iväg efter ett tag.

Idag så regnar det igen! behövs ju verkligen men det är ju alltid trisst när det ska regna.. Hade tänkt att åka och köpa annan hundmat idag, men allt är ju stängt som har bra hundmat, så det blir av i morgon.

Nu så är Gizmo anmäld till skavlöten den 21 september. Även emmas vovvar är anmälda, Tjabo, Dora, Tudde Görans jet.. Så nu hopas jag på att emma vill gå på tierps utställning den 13 september. Vore kul att gå tillasmmans

          

Kommentarer
Postat av: Helena

Okej så du vill alltså ha en annan färg i underhåret? Jag har äkta remyhår, så det ska vara toppkvalite. Jag har satt i 100 slingor på mig och det är för lite, måste ha minst ett paket till. Men jag kan försöka lämna min färgring till Emma så kan hon ta med den till dig så kan ni välja vilka färger jag ska beställa! =)Jag ringer o kollar när hon kan komma förbi och hämta dem!

2008-08-03 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0