tog kan jang



har varit i kåken hela eller rättare  sagt halva dagen jag farmor & doritera. Städat undan och städat och skurat ur köks skåpen samt limmat dit listen runt gålvet, och sen han vi rengöra köks fönstret oxå. Fan vad kul, snart kan jag flytta in! familjen kom på besök när vi höll på att rengöra. trevligt =)

Känner att ja kommer bli sjuk eller nått... Har haft någonting i halsen, eller rättare sagt vart fruktansvärt torr i hela munnen. I flera dagar, har nästan gjort ont att svälja då jag har vart torr ända ner i halsen..
Så tog kan jang, ska tydligen göra så att man inte blir förkyld, hoppas det hjälper!
Får altid ont i halsen innan jag blir förkyld, men hoppas nu att det inte bryter ut!
skall jobba extra nästa vecka då jag vill ha mer stålar! kan va bra att ha stålar så här inför sommaren =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0