*

                           


Idag vart en tidig morgon! Jag skulle till Tandläkaren tidigt på morgonen. Inga hål, skönt var ju det! 735:- skulle det ha kostat. Men eftersom jag är under 29 så betalar försäkringskassan 300:- så det hela gick på 435:-. Bara för en underkökning, helt ortoligt!

Emma kom in till Norrtälje vi hade bestämt för att träna valparna lite i parken. Hon och Dora satt inne och väntade på mej i väntrummet när jag var inne hos tandläkaren. Sen tog vi bilen ner till parken. Tränade lite på inkallning. Gizmo tycker värkligen att det är skit kul!
Dora fattade inte riktigt men det gick jätte bra för att vara första gången! Vi ska väll träna lite mer i veckan. När vi höll på att träna så är det en tjärrning som springer runt med sin hund precis där vi håller på. Man blir väldigt irreterad på folk som inte kan vara någon annan stanns, men nej då hon höll på bara någon meter från oss.
Emmas kompis Sandra kom in oxå hon har en blandras hund mellan rottweiler och amstaff. "Troja" ja hon löpte så Gizmo var helt vild =) Vi tog en regäl promenad i drygt 3 timmar. Vi tog även en sväng runt på stan, men vovvarna. Jag och Emma åkte till djuraffären. Marie hade Linus och Gizmos bror med i affären. Jätte kul att se hur han såg ut.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ehy, kommentera gärna om vad du tycker om min blogg (:

2008-10-08 @ 22:34:16
URL: http://jessyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0