tappat lusten

satt och skulle fixa bloggens utseende, men detta tar sån himla tid för att få det se bra ut, så nu får det se ut så här tills jag har tid.

I en lång tid så har städ tanten gnällt att jag gör allt fel när jag städar, hon tycker jag slarvar och har frågat flera gånger om det är för jobbigt. Att ha flera jobb samtidigt. Detta tycker jag inte. Nästan varje gång som jag städar så tar det längre tid än räknat, efetrsom man måste göra detta huper duper snyggt! I morse fick jag ett sms av henne igen..  
         
Det stog:

Klagomål från --------- ! Du har för brottom.
Dörren på nederplan MÅSTE låsas.
Uppe= dammit på skrivbord, kaffe på
köks dörr och golv. Snälla, funkar det inte
så måste jag ta bort dej därifrån!

Jag gör mitt bästa, tappar nu både lusten att jobba och energin försvann! Är så himla tråkigt att man jämt får höra att man gör fel och aldrig något som är bra!
Ska nog så till socialen och leva på bidrag resten av livet! Eller vad ska man göra? Någon som vet?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja varför inte, jag funderar på samma sak du!

2008-10-17 @ 11:04:22
URL: http://beennifer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ja varför inte, jag funderar på samma sak du!

2008-10-17 @ 11:07:01
URL: http://beennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0