på stan



Ännu en iskall dag. Emma hörde efetr i morse om vi skulle ses och träna vovvarna lite. Så vi möttes upp i tälje, men gick bara runt på stan. Emma köpte ett halsband till Björn inne i en guld affär. Är så himla skönt att man kan gå på stan och ta med sej hundarna in i butiker! För man skulle ju aldrig kunna binda fast en hund utanför, men vet aldrig om nån tar den. Jag skulle iaf inte våga göra det!
I helgen här så jag jag inga planer, är ledig så det ska bli jätte skönt =)
Nej nu har jag inte tid att sitta vid datan, måste duscha Gizmo, föna han klippa klor och borsta honom samt hinna käka inna jag ska åka och jobba. Hare så fint =)

Kommentarer
Postat av: Linda

mmm söt hunden där1

2008-10-18 @ 16:37:26
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0