otur som vanligt



Jaha... idag så skulle jag åka till jobbet, " det nya". Tänkte eftersom jag inte hört något så skulle jag väll jobba.... Men nej då. När jag väl kommer fram och ska gå in, inegn som öppnar... Ringde upp bolager och medelade, fick till svar. Oj jag har glömt bort att ringa och säga det, men det är så här att ?????? vill inte ha någon hjälp så vi har bestämt att avsluta din anställning.
Jag och min ständiga otur med jobb, var ju så klart att detta skulle hända igen!
Har ju begärt om tjensteledigt från det ena jobbet,.... Så typiskt!

Igår pratade jag Emma och Netttan att åka till norge och jobba i några veckor, men får se hur det blir med det. Har ju Gizmo oxå, kan inte bara åka iväg...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det är ju så himla typiskt, vilken otur du har :(

2008-10-02 @ 12:59:42
URL: http://gull3t.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0