lilla Black baloo´s Milton


                Gud så liten, va bara 5-6 veckor


     så här ser jag ut idag 9 snart 10 månader gammal =)

var nyss ute och gick i några timmar. Som vanligt när vi går för bi gammla gubben och sin hund så kommer den fram ut på vägen. Och han själv hinner lixom ite me, går och ropar på hund men den lyssnar inte alls. Så jag stannade och pratade lite me honom och Gizmo och Hans vovve lekte. Hans hund är 1,5 år och Gizmo och han har jätte kul när dom leker, det är en långhårig jack russel. Har aldrig sett sånna men han har en. skit söööt=)  sen Kom Gittan med sin hund så då var det 3 hundar som lekte lite. Jag passade på att göra sällskap med Gittan och hennes Tina hem. Sen tog jag & Gizmo skogs vägen hem. La  ett litet spår i marken åt honom, gick jätte bra! Aja nu ska jag bada Gizmo klippa klor och borsta han

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysigt med promenad! ;) Jag och Dora var precis ute på!



Vi måste träffas o träna hundarna nån dag?

2008-10-25 @ 17:04:10
URL: http://gull3t.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0