höst


gud vad tiden går fort, snart är det löning igen, och snart åker maria jag å morsan på kryssning. Ska bli så himla kul =) Känns som att jag håller på att bli sjuk eller nått har fruktansvärd huvudvärk och känner mej jätte trött! Har lagt in om lite semester nästa vecka, ska blandannat med farmor till sjukhuset, så kännde att lika bra att ta semester. nu jobbar jag bara ikväll, onsdag, lördag, söndag, måndag och tisdag.  Nu är hösten här oxå, inga löv kvar, eller lite iaf, bara mörkt och grått ute. Inte konstigt att man blir trött.
Tycker att det är så himla dåligt av Helena att inte be om ursäkt efetrsom hon har förstört mitt hår. Hon verkar inte bry sej. Så jag hoppas verkligen att hon aldrig får något jobb som frisör, med tanke på vad hon har gjort med mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0