frächat upp bloggen



Igår kom maria över på en fika i ett par timmar. Jätte mysigt att ta en regäl kopp med varmt kaffe =)
frächade även upp bloggen lite med blingbling =)

Idag så ska jag jobba som vanligt. Men nu snart ska jag lägga ett litet spår till Gizmo. Han tycker det är jätte kul. Jag har börjat för ett tag sen att lägga små spår, typ med skinka inne som han har fått letat efter. Han tycker att det är så himla kul, så snart bär det av ut. Lägger inte så jätte stora spår utan små, spår för träning. Som bara är några meter långa.
Som vanligt med min otur, så hade jag bokat en hund kurs, men missade 2 gånger och nu är det bara 2 gånger kvar, så den skippar jag och Gizmo i. Fick för men att den skulle ha börjar i början på November, men började i början av Oktober. Va ju jätte synd!
Får väll se här om städ tanten ringer och gnäller på mej idag igen..?
Vad händer för er idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0