f



Idag skulle jag och Emma träna vovvarna i stan, men det blev inte av för det öste ner med regn!
Så jag åkte till Farmor, och hon stog och krattade löv, ute i ös regnet! Sen åkte jag och Gizmo till Emma. Vi kollade lite på tv och kollade på gamla bilder.
Läste inlägget här som den där Helena skrev:

Postat av: Helena "jag som förstörde ditt hår"

okej, va synd att du tycker som du gör. Gulligt av dig att sprida falska rykten om mig, vi har garanterat olika åsikter om den här saken. Då tror jag att jag skiter i ditt hår. Du kan ju ta pengarna som du aldrig gav mig för mattan du spydde ner hemma hos mig o fixa ditt hår med.

Förstår inte vad människan menar för falska rykten? Som man bäddar får man ligga, brukar det heta!
Gör man en Hårförlängning, förstör andras hår. Tycker jag att man får stå för det oxå! En sån här människa kan omöjligt få bli frisör. Jag skulle aldrig kunna aställa någon som förstör hår, om jag va frisör iaf!
Tråkigt att det blev så här


Kommentarer
Postat av: Jennifer

De är strålande med mej tack, själv då? Min mobil har gått sönder så du får skicka ett sms till mej så jag får ditt nummer igen! Förjävligt att amatörer ska ge sej på ens hår och förstöra de förresten! Ge henne lite spö så kankse hon fixar de! :p

2008-10-09 @ 20:03:33
URL: http://beennifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt unge

2008-10-10 @ 17:47:51
Postat av: annica !

jeanette, så gulliig ! :) <3

2008-10-11 @ 16:46:54
URL: http://lillaasysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0