Eugenia 70 år



Ojojoj... Nu var det jätte länge sen som jag ens var vid datan... Har haft fullt upp helt enkelt!
I fredags vart mormor 70 lakan, så vi var där hela dagen och grattade henne! Jag och Gizmo gick upp redan vid 7, kom hem sen vid halv 11.. Vi bara åt, och åt hela tiden. Inte så konstigt att man inte var hungrig idag, kom på att jag inte hade käkat nått. Så det kan bli när man har fullt upp... Kan inte förstå att folk tycker min mormors vackra namn är så fult, Eugenia, är så vackert!
Idag så har jag haft fullt upp med mitt hår hela dagen. Jag och annica samt madde åkte in och handlade färger till håret. Hade tänkt att färga mitt hår till ljusbrunt, då jag hade ledsnat på det blonda. Men hela håretvart svart, missfärgat vill säga... Annica färgade sitt hår till mörk brunt. Jätte fint vart det på henne =)
På kvällen åkte jag och Gizmo över till Emma, och gick en promenad, hon tog med sig sin lilla Bessie, en papillon. Hon skulle nog antagligen löpa eller nått, för Gizmo var helt vild och gnällde och hade sig...


                                                                  

Kommentarer
Postat av: Diana

Tusen tack för gullig kommentar! Har nu uppdaterat bloggen, kolla gärna in!! :) Håller med, papillnerna liknar verkligen varandra!! =) Har du bloggkoll så kan vi prenumerera på varanras förresten?? =)Kram

2008-10-05 @ 11:57:58
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0