-



Regn och rusk. uch vad jobbigt!
Har fått lånat hund böcker av mamma, jag tycker inte det är så speciellt kul att läsa, har nog svårt att sitta och koncentrera mej. glömmer lixom bort vad som står... Men men... Hitills det jag har läst så fattar jag ingenting.
Tycker att det värkar vara jätte  kul att lära Gizmo komandon med hjälp av armarna höger vänster, rankt fram... sitt ligg stanna och sådanna saker. Nån som vet hur man lär in det?

Idag blir det att jobba sen ikväll... Känner inte alls för det, skit jobbigt att jobba först hela helgen sen på det måndag och tisdag. Helt otroligt. Sen skulla jag bara vara ledig onsdag och jobba torsdag fredag, men nu så ska jag ha lite semester.. i några dagar iaf!
Har planterat tomat planter med hjälp av vanliga kärnor från tomater... Nu har dom vuxit upp och blivit jätte stora! Tänkte ta kort och lägga upp här, men blev aldrig av. Får se om det blir tomater påt. Spännande att mixa lite =)
Aja.. Nu ska jag gå ut med Gizmo sen käka lite och sen blir det att jobba för min del.

Kommentarer
Postat av: Marianne

lycka till med gödningen av tomaterna!

2008-10-29 @ 12:16:35
URL: http://miamango.blogg.se/
Postat av: Marianne

va tvungen att skriva också att de är ju typiskt oss bönder att inte fatta va de står i böckerna så vi måste läsa om..

2008-10-29 @ 12:17:56
URL: http://miamango.blogg.se/
Postat av: Benny Fröjd

Hallå Helan

Jag såg din efterlysning.

Jag läser med jämna mellanrum. Hur är det annars, hur går det med livet, jobbet och kärleken?

Ha det bra och hälsa Maria

Benny

2008-10-31 @ 15:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0