12 december





vilket meckt med allt! jag hade tid hos frisören, lite små stressigt när jag satt på tunnelbanan... När jag är vid slussen så är det någon jäkla kabelbrand... Blev tokig slutade med att tunnelbanan inte skulle gå längre så alla skulle få ta ertjätnings bussar. Jag som inte alla hittar! men kom fram iaf efter mycket meckt!
Hade bokat en hårförlängning på Mix`n style hair, på st eriksgatan 68. Jeanette hette hon som satt in håret, hon hade jobbat som frisör i 5 år, var an 3 år på heltid med enbart hårförlängning.
Gick jätte snabbt... Var klar på ca 1,5 timme och då hade hon satt in håret samt klippt in det. Andvände mej av So.Cap ifrån Gocciani håret alltså. Jätte sjysst kvalite jämfört när Helena gjorde det!
Jag är verkligen super nöjd! Så tack jeanette för den fina förlängningen, mitt eget hår syns inte alls, är inte så att det är att man ser mitt egna korta hår i fram, utan hon satt festerna ordentligt, ser 100% natuligt ut. Ser själv inte när jag står vid spegeln vart mitt egna hår är ;)

   


Och så idag...

Fyller min kära gammla far 44 år. Närmar sej 50 med storm steg =) Så det blir väll så att vi grattar ung karln ikväll... Annars så ska jag nog kolla på idol senare är väll finalen? har för mej det iaf.
Var ute och gick en lång promenad idag passade på att ta med mej alla 3 hundarna. Gick ändå i skogen och på skogs vägar. Kom in och var alldeles dyng sur! som vanligt så tänker man sej inte för innan man går ut, så jag satte på mej gympa dojjerna. Klant arsel som jag är, va som att gå i vatten haha

// Heypa

p.s  Kan inte sluta tänka på filmen  heartbreak hotell. När dom står och tjafsar efter motorcyckel färden, faaan ta dej gudrun. Och sen när dom bara står och skriker åt varandra
- jag vill av
-inte nu!
-jo nu
-neeeeeeeeej
- Faaaaan ta dej Gudrun!

hahhaha


-vill du förlja med på en blind date? han måste ju ha sagt att det skulle vara 500 motorcycköar som skulle me! och att vi skulle åka mororcyckel,det är ju för fan inte riktigt klokt!  och varför hoppade  jag på en motorcyckel, motorcyklar  som är det absolut värsta jag vet! 
Åh nu kommer det fler, nu kommer det fler! men hoppa på då, hoppa me, vinka
-sluta vara så föbannad hela tiden, du har ju fått din vilja fram, varför ska du bråka med mej?
- vilja fram? Men snälla Gudrun, vi står nån stanns i sverige! men vart i sverige? VI KAN JU INTE ENS RINGA EFETR EN TAXI,
ja var e vi? ja vi är nån stanns där det är lite blommor och fällton omma träd, vi vet ju inte vart vi e! och jag blundade hela vägen har ingen aning om vi åkte söder öster väster

för kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0