JÄKLA MECKT =)



vilket meckt med det här! ett jäkla meckt alltså, har jag fått på hjärnan.!
Igår kväll begav jag och Maria oss in till stor stockholm, jag var fruktansvärt sugen på att gå ut i Norrtälje men Anett hade absolut inte tid att hjälpa till med något, som vanligt! Så då åkte vi in till citey istället. Gizmo följde  oxå med oss in =) Vi hade tänkt att först gå på 360 sverige AB, men dom har tydligen bara öppet på fredagar nu för tiden, verkligen synd!
Hörde av mej till jennifer, men hon hade inte tid, var fullt upptagen med annat. tänkte om hon skulle me ut, men det hanns inte för hennes del. Jäkla meckt det me!
Kvällen slutade med att vi gick till viper room. Tjatade på folk att det va ett jäkla meckt, ingen fattade vad det va vi surrade om. För kul, folk frågade vart man kom i från, hahah Björkö-örns kamping AB klämde vi till med!

Gick till donken på natten, fullkomligt kaos måste jag säga. Folk tränger sej och står i. Man bli så less, typiskt stockholmare. Jag stog bakom ett härligt gäng från Norrköping. En kvinna och hennes son. Jag klämmer till och säger att jag är 40, och att det är ett jäkla meckt med det här. Stockholmarna fattade inget och vi hade så kul med meckt!
2 minuter kvar innan sista tunnelbanan går till baka så upptäcker jag att jag har fått fel burgare, rusade in och hade mej, Maria skit stressad. Men vi hade god marginel. Tid är ju igentligen nått som finns bara, inte jeckta och ha sej i onödan.

   

Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha klockrent. bra med en positiv kommentar att utrota fanskapen då! lika bra...man blir ju less..lika bra att ta bort alla på luren!! va fan ska man med folk till? lyssnar på gudrun inspelningarna

2008-12-15 @ 19:44:13
URL: http://miamango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0