silja galaxy


Vart bara tvungen att ta bild på bilen som brann vid rösa

Oj vad länge sen det var jag skrev! Har hänt mkt sen julen var... Jag och maria åkte på kryssning i lördags. Hade tänkt länge att just åka det datumet, men det slutade med att vi satt och vela en jävla massa. Maria ringer mej vid två på lördagen och säger att det finns biljetter kvar om vi ska åka på kryssning. Tänkte att det kan vi ju göra, och skita i att gå ut i Norrtälje. Men då höll Fredrik och Jerry på att vela, så vi bestämde för att gå ut i Norrtälje dåra... Maria ringer mej på vägen till mej och säger att bara vi två kan ju åka, lika bra kände vi, bokar biljetten, klockan är straxt efter 3, har inte packat eller något, jäkla stress, eftersom båten går 19.15! slänger ner det nödvändigaste i en bag, sen åkte vi....
Väl på vägen så ser maria att det ryker, nått som brinner säger hon, vart ju jätte nyfikna så vi körde upp och kikade, står en jäkla bil och brinner. För kul vi kontaktade 112.

Min bil vart det självklart något fel på som vanligt när man har lite bråttom, någon mojäng som ramlade av på E18, vart tvungra att atanna med varningsblinkers på, och börja krypa under bilen, skitig vart man oxå!

Båtresan dåra..
Jätte kul, vart hur upplagrad som helst alltså, var länge sen flera år sen som jag vart så upplagrad! Jag och Maria körde på med spriten, tog ett glas och velade inte en massa, utan drack upp allt, och så körde vi på med helan går och gud vet vad alla sånger hette, hade jätte kul iaf. Rätt som det är så somnar jag och jag blev så himla trött.... Maria gick ut en sväng och kommer in med ett gäng men människor, då var det lika bra att gå upp, och köra på lixom.
Dagen efter sov vi till 4, då dom börjar tjata i högtalarna att dom ska börja städa, lika bra att gå upp...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0