måste få bukt på det här



Har ruggit ont i halsen! kanske halsfluss? nä men då har man ju feber. Tippar på att det är en förkyldning som håller på att bildas, som i sin tur bildar denna irreterationen i halsen. Och sedan framhäver en förkyldning, med feber och dess inflamerade egendomsheter! Måste få bukt med det här! ett jäkla meckt.
Idag har jag inte gjort något alls, kollade på Beck.  var ute och gick med hundarna en sväng. Har inte blivit någon vidare långpromenad, emn en på 35 minuter iaf... sen lite små turer.. Så ikväll blir det jobb för min del.
Är ledig i morgon så då blir det väll så att jag åker till täby, enligt mina beräkningar. Eller om jag rent av åker in till citey, får se. Är ledig i morgon så har hela dagen för mej, och inte behöver känna varken stress eller dess rike =)

satt och tittade på en massa bilder, för roliga saker man hittaralltså, och Maria blir ju så irreterad på att jag bara lägger upp fula bilder på henne, för kul!

Här kommer det lite iaf, klicka på bilderna för att se dom i stor format

   För klockren bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0