Negerbollar och finska pinnar

                
                    Finska pinnar


           Klassiska negerbollar.

Och så julen....

Julen var jätte trevlig och förväntansfull! PÅ självaste julafton så skulle jag jobba, började dock 17.00, så han iaf se på den årliga filmen kalle anka! sen åkte jag och jobbade, stressigt som vanligt på jobbet, va till och med en man kort, dåligt av 10 hundra AB!
Paketen tog jag och öppande på natten när jag kom hem =) Fick bland annat en volym tång, sladdlös plattång produkter av allt möjligt.

På självaste juldagen då, så åkte vi till mormor, gjorde inte annat än och käkade kändes det som, fick en jätte skön morgon rock, utställningsbord mm... Jobbade oxå på kvällen, Nettan satt och funderade på när hon tog en finsk pinne till fikat, varför man får säga finska pinnar och inte negerbollar! ? Någon som vet? Är faktist jätte konstigt med tanke på att neger som är en folk ras, diskremeneras av ordet neger boll, men finska människor ska man då inte ta hänsyn till dom? heter trots allt finska pinnar. Nej det verkar som att men inte bryr sej ett dugg. Jag håller mej till orginal produkten NEGERBOLL.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha!:P

2008-12-29 @ 09:54:00
URL: http://www.lerigatassen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0