Godag



datan hemma är trasig så jag har inte haft någon att anteckna nått på! tänk vad tiden går...

I fredags så var jag maria samt karln hennes och några andra som jag inte minns namnet på fredrik bland annat hette en snubbe =)
Hade jätte kul iaf, vart ordentligt upplagrad i fas med andra ord =) Haha, jag kom åt någonting på hem vägen så jag snubbla till... Hade dock marias dojer på mej, kansek inte så konstigt att man kom åt någonting. så mina knän har varit regält blåa hela veckan, och värken har iaf avtagit men dom är jätte blåa fortfarande. Maria hittade en jävla väg skyllt, vejnings skyllt som vi tog me oss hem =) Hade så himla kul med den där skyllten.

I söndags så åkte vi i familjen till gävle och skulle dratulera gammla moster och hennes karl som fyller, Närmar sej 50 med stormsteg ;)
Annars i veckan så har jag försökt att få ledigt till nu i helgen, men vilket slutar med att jag måste jobba... blir så less! Men är iaf ledig när det är lucia så då ska vi ut får jag verkligen hoppas, jo men det ska vi =)

Är så himla sugen på att göra en ny förlängning så ska nog ringa i någon dag och höra efter...

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0