cowtitude



Det är verkligen iskallt här inne, är runt 14 grader varmt inne, helt otroligt!
Har iaf beställt tid hos frsören, eftersom jag ska göra en hårförlängning. Hos en riktig utbildad frisör. Tänker inte göra samma misstag som sist, göra det hos en som inte ens vet hur man sätter in håret.  Berättade om det hela för henne, hon vart chockad över att människan ens hade gjort en förlängníng... Aja, nu är det bokat iaf, hon valde ut vilka färger som jag skulle ha i mitt hår. Längtar som faaan!
Idag så har jag inte gjort något alls, ska väll se på film hela dagen som det ser ut nu iaf. Är så himla trött. I helgen blir det utgång om kära maria har blivit frisk. Men jag känner verkligen för att gå ut alltså. hör i annat fall efter me iiiiiiiiisabelle. Men det är ju bata tisdag idag, en hel vecka kvar =)
Nä nu ska jag åka till farmor och hälsa på henne, va nån vecka sen jag var där sist, lika bra att åka dit, och ta en kaffe. måste hinna hem till våra bästa år. men det hinns. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0