ÄLSKAR IDOMIN =)



Herregud snart är det ju jul, och jag har knappt haft tanken på jul-klappar! Måste oxå fixa en ny ljud dämpare, samt nya lysen i fram på bil fanskapet!
Idag passade jag jeanette i några timmar, vi åkte bland annat till vårdcentralen eller vad det nu heter sen begav vi oss till farmor på en kopp kaffe, hjälpte tanten med ved, att bära in det... sen gick vi en regäl promenad, fan ungen började tjuta och ha sej, och jag tjatar om att det e ett jäkla MEKT!
Min väninna ringde nyss vägverket för att få information via en datastyrd röst, vilket inte fungerade, för kul.
Jaha ja nu börjar jag bli förkyld oxå, får väll se om det bryter ut ordentligt. Men det är ju lika bra att man blir regält förkyld!

JAG ÄLSKAR VERKLIGEN IDOMINSALVA, PASSAR LIKA BRA TILL BABYNS RÖDA STJÄRT SÅ SOM TILL TORRA HÄNDER OCH KNÄVECK, NATRIGA LÄPPAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0